در صورت داشتن هرگونه ایراد و یا مشکلی ابتدا با مراجعه به سوالات متداول ما پاسخ خود را دریافت کنید در غیر اینصورت با رفتن به صفحه ی در ارتباط با ما، از طریق راه های ارتباطی از ما راهنمایی بگیرید.
● آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی می باشد.
●ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
●تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
● گارانتی فقط شامل سخت افزار بوده و خدمات پس از فروش پردیس صنعت سیاره سبز (GREEN Guarantee) هیچ گونه مسئولیتی در قبال تداخلات و مشکلات نرم افزاری و همچنن حفظ اطلاعات موجود روی قطعه، قبل از مراجعه به گارانتی و یا بعد از آن نخواهد داشت .
● باز شدن محصول توسط افراد غیر مجاز ، قطعه را از شرایط گارانتی خارج می سازد.
● مخدوش شدن هولوگرام ، شماره سریال و عبارات درج شده بر روی لیبل و کارت گارانتی ، موجب ابطال گارانتی می گردد.
● آسیب های ناشی از ورود مایعات و مواد شیمیایی به دستگاه، ضربه یا آسیب فیزیکی، حوادث طبیعی ، آتش سوزی ، نوسانات برق ،آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورت های ورودی و خروجی به برق شهر، تغییر حالت و ذوب شدگی خارج از تعهدات گارانتی می باشد.
● با توجه به رشد و توسعه سریع قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه ، مدل های جایگزین با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه می گردند.
● لطفا در حفظ کلمه عبور امنیتی محصولات کوشا باشید زیرا در صورت فراموش نمودن آن ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود می باشید و خدمات پس از فروش پردیس صنعت سیاره سبز (GREEN Guarantee) هیچگونه مسئولیتی در قبال تعویض محصول، پاک شدن اطلاعات و فراموش نمودن کلمه عبور امنیتی ندارد.
• تاریخ اتمام گارانتی منابع تغذیه سوئیچینگ بر روی برچسب بارکد شماره سریال دستگاه (نصب شده بر روی پاور و جعبه محصول) درج شده است و ملاک گارانتی گرین جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش تنها همان تاریخ ذکر شده است.
• هرگونه مخدوش شدن و یا دستکاری بارکد، شماره سریال دستگاه و یا برچسب پلمپ گارانتی پاور را از درجه اعتبار ساقط خواهد کرد.
• شرایط محیطی استفاده از منابع تغذیه سوئیچینگ نظیر محدوده دما، رطوبت و تهویه اصولی بر روی برچسب مشخصات فنی و دفترچه راهنما درج شده است. عملکرد پاور خارج از شرایط ذکر شده موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
• هر گونه ضایعه فیزیکی مانند آب شدن و دفرمه شدن کانکتورها، سوختگی و قطع شدن سیمها، دفرمه شدن و رنگ پریدگی باکس فلزی که به سبب حمل و نقل و بهره برداری غیراصولی ایجاد شده باشد موجب ابطال گارانتی میگردد.
• گارانتی منابع تغذیه سوئیچینگ فقط شامل نقایص فنی ناشی از عملیات تولید پاور است، عیوب فنی که ناشی از باز شدن درب پاور توسط افراد غیرمجاز، دستکاری در مدارات داخلی، عدم تناسب توان خروجی پاور با سخت افزار مصرفی و نصب باز در مکان و شرایط غیراستاندارد و ... به وجود آمده باشد، شامل خدمات گارانتی نمیگردد.
• هرگونه آسیب ناشی از ضربه، حوادث طبیعی، آتش سوزی، نوسانات برق شهری، صدمات فیزیکی، ورود مایعات شامل گارانتی نمیباشد.
• هرگونه صدمات فیزیکی، خرابی و آسیب دیدگی ناشی از بهره برداری غیراصولی توسط نرم افزارها و سخت افزاریهای غیرمتعارف و خارج از مشخصات فنی پاور مانند کاربردهای صنعتی غیر کامپیوتری (نظیر تابلوهای LED) و استخراج ارزهای الکترونیکی (ماینینگ) موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
• در صورت آسیب دیدگی کلی سیستم، بنا به تشخیص کارشناسان گرین گارانتی فقط شامل ارائه خدمات به پاور خواهد شد و سایر قطعات سخت افزاری و اطلاعات ذخیره شده کاربر مشمول خدمات گارانتی نخواهند بود.
• در پاورهای تمام ماژولار و نیمه ماژولار هر یک از مدلها دارای کابلهای مخصوص و منحصر به خود میباشند، جایگزین کردن کابلها با نمونههای متفرقه و تائید نشده توسط کارشناسان گرین و یا استفاده از کابلهای سری و مدلهای مختلف پاورهای گرین بر روی یکدیگر موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
• هرگونه تغییر در مشخصات دستگاه و باز شدن آن توسط افراد غیرمجاز، گارانتی را از درجه اعتبار ساقط میسازد.
• با توجه به رشد و توسعه سریع قطعات رایانهای، در صورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه، مدلهای جایگزین با احتساب اختلاف قیمت روز ارائه میگردند.
• حمل پاور معیوب به نمایندگیهای فروش و یا دفتر خدمات گارانتی جهت تعویض (با توجه به شرایط گارانتی)، تعمیر و یا تست کامل فنی بر عهده خریدار میباشد.
* گارانتی فیزیکی کیس:
همانطور که می دانید آسیب فیزیکی هیچ قطعه سخت افزاری شامل گارانتی نخواهد بود و گارانتی فیزیکی کیس فقط برای محصولات نو و تا قبل از اسمبل سیستم برروی آن است. بنابراین توصیه می شود حتما در حضور فروشنده نسبت به رویت فیزیکی کیس اقدام نموده و از سلامت بدنه ظاهری آن مطمئن شوید.
* گارانتی قطعات الکترونیکی و مکانیکی کیس:
اما ممکن است برخی اجزای الکترونیکی و مکانیکی کیس را نتوانید از طریق مشاهده، نسبت به سلامت و عملکرد صحیح آنها مطمئن شوید. بنابراین تمام قطعات الکترونیکی کیس های گرین شامل پورت های USB و Audio و همچنین قطعات مکانیکی شامل فن های از پیش نصب شده کیس، به مدت زمان 24 ماه از تاریخ تولید، شامل گارانتی گرین خواهند بود. لازم به ذکر است که گارانتی این قطعات الکترونیکی و مکانیکی، شامل آسیب فیزیکی آنها نخواهد شد.
• مشتری گرامی، گارانتیGREEN از انتخاب شما تشکر می نماید و آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته، شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه را در صورت سلامت ظاهری به مدت 18 ماه ( 25 ماه در مدل ARGB) مشمول گارانتی GREEN محاسبه می نماید. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط شما می باشد. لطفا در هنگام خرید از سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده درلیبل روی جعبه و یا کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه اطمینان حاصل نمایید.
• لطفا در هنگام مراجعه، جعبه و تمامی متعلقات جانبی را به همراه داشته باشید.
•ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
•تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
• هرگونه آسیب ناشی از ضربه، آسیب فیزیکی رادیاتور یا اتصالات،تماس با مایعات شیمیایی حلال،آتش سوزی،نوسانات برق و استفاده نادرست از دستگاه،شامل گارانتی نخواهد بود.
• هرگونه تغيير در مشخصات اصلی، باز شدن واتر بلاک یا لوله های انتقال کولانت دستگاه توسط افراد غيرمجاز، آسيبهاي وارده به کانکتورها و مخدوش شدن لیبل و سريال دستگاه، هرگونه اقدام جهت تعويض، افزايش و يا کاهش کولانت (مايع خنک کننده)، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
• در صورت فراهم بودن شرايط گارانتي، این دستگاه بنا به تشخيص کارشناسان گارانتی گرین، تعمير و يا با دستگاه سالم تعويض خواهد شد.
•با توجه به تحول سریع تکنولوژی، در صورت نیاز به تعویض و عدم وجود مدل اصلی، دستگاهی سالم با مدل مشابه وبا احتساب قیمت روز تعویض می گردد.
• اين گارانتي فقط شامل دستگاه واتر کولینگ بوده و در صورت آسيب ديدگی ساير قطعات سيستم، هیچگونه مسئولیتی بر عهده گارانتی گرین نخواهد بود.
• آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته، شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه به استثنای لوازم جانبی نظیر کنترل از راه دور و ... ، در صورت سلامت ظاهری شامل گارانتی می باشد. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط شما می باشد. لطفا درهنگام خرید از سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در لیبل روی جعبه و یا کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه اطمینان حاصل نمایید.
• ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
• تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
• عدم سازگاری LED با قطعات یا عدم کارکرد در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و LED از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می گردد.
• صدمات و خرابیهای ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات، سولفاته شدن، آتش سوزی، رعد و برق، وارد آمدن ضربه، تخریب عمدی، بسته بندی نامناسب برای حمل ونقل، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیراستاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه، مخدوش شدن یا ناخوانا بودن سریال ها و لیبل پلمپ، هرگونه خراشیدگی، تاب برداشتن، ترک و یا تغییر رنگ و سوختگی ظاهری پنل و صفحه نمایش، خم شدگی، شکستگی و یا له شدگی کلیه پین ها و کانکتورهای برد، آسیبهای ناشی از استفاده غیراستاندارد، صنعتی و یا خارج از پنل، باقی ماندن پسماند ناشی از نمایش مستمر لوگوها و تصاویر ثابت، صدمات وارده به صفحه نمایش ناشی از پاک کردن غلط با هر وسیله یا ماده، عدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر موجب ابطال گارانتی می گردد.
• طبق استاندارد تامین کننده ارائه خدمات به دستگاههایی با بیش از 5 پیکسل سوخته (حداقل 6 پیکسل ) انجام می پذیرد.
حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستانها به عهده خریدار می باشد.
• آسیب های ناشی از نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد.
ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
• تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
• مدت زمان گارانتی باتری دستگاه از تاریخ شروع گارانتی بر روی کارت یا لیبل ضمانت، 18 ماه می باشد.
• هرگونه آسیب ناشی از ضربه، حوادث طبیعی، آتشسوزی، نوسانات برق، جدا شدن دکمه ها و شکستگی، صدمات فیزیکی و ظاهری، سوختگی، تاب بردشتن و یا ترک خوردگی، تغییر حالت و له شدگی، عیوب ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری( مانند قرارگرفتن در مجاورت سرمای شدید، حرارت بالا، امواج مغناطیسی شدید و غیره)، تغییر حالت و دفرمه شدن، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، زنگ زدگی و سولفاته شدن برد و سوکت ها، آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کنندهها، اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر و یا آداپتورهای غیر استاندارد و نامناسب، صدمات ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه ها با کابل ها و مبدل های معیوب و غیر استاندارد، آسیب های ناشی از حمل ناصحیح، سرویس توسط افراد غیر مجاز، عدم کارکرد در سیستم عامل های غیر رسمی و استفاده نادرست از آن، شامل گارانتی نخواهد بود.
• باز شدن دستگاه توسط افراد غیرمجاز با تشخیص کارشناسان GREEN، مخدوش و یا حذف شدن سریالها و لیبل ها موجب ابطال گارانتی می گردد و گارانتی GREEN مسئولیتی برای تعمیر این دستگاه ها به صورت خارج از گارانتی نیز ندارد.
گارانتی GREEN مسئولیتی در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرم افزارهای خاص ( به دلیل باگ در نرم افزار خاص ) ندارد.
• استفاده از کیبورد و موس سریهای آفیس در کاربردهای Gaming و صنعتی موجب ابطال گارانتی می گردد.
•آسیب های مربوط به اشکالات و نواقص تولیدی صندلی شما را در صورت استفاده صحیح و داشتن سلامت ظاهری به مدت 18 ماه گارانتی مینماید. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد.
•ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن لیبل جعبه و یا کارت گارانتی مقدور می باشد و مدت زمان گارانتی دستگاه بر روی کارت گارانتی و یا لیبل جعبه ذکر شده است. تاریخ شروع گارانتی بر اساس تاریخ شروع درج شده برروی لیبل جعبه (و یا کارت گارانتی) می باشد.
•تاریخ پایان گارانتی محصولات تحت پوشش گارانتی GREEN، به صورت بروز شده از طریق بخش "کنترل سریال" سایت گارانتی GREEN قابل مشاهده می باشد.
•هرگونه آسیب و مخدوش شدن لیبل و سریال محصول، موجب ابطال گارانتی میگردد و گارانتی GREEN مسئولیتی برای تعمیر به صورت خارج از گارانتی ندارد.
•آسیبهای وارده به روکش صندلی( تغییر رنگ، ترک خوردگی، پارگی و سوختگی )، هرگونه شکستگی، آب خوردگی و خرابی ناشی از وارد نمودن فشار و ضربات شدید، خرابیهای ناشی از حمل و نقل، صدمات ناشی از تماس محصول با اشیاء گرم، آتش، نور مستقیم خورشید و مواد شیمیایی، سوختگی ظاهری، تعمیر یا دستکاری محصول توسط افراد غیرمجاز، استفاده از محصول در سطح ناهموار، تغییر حالت فوم و بالشتکها، بروز حوادث غیر مترقبه از قبیل زلزله و ... شامل ضمانت گارانتی GREEN نمی گردد.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.